Pimp my Duster!

LED-uri, jante negre cu buză cromată, pasajele roţilor mai evazate şi o nuanţă neagră metalizată. Nu este un vehicul din peisajul suburbiilor americane, ci Dacia Duster preparat de Elia. 




Elia, tunerul de german specializat în modele din grupul Renault-Nissan, ne arată două laturi pe care nu le ştiam încă la Dacia Duster.Prima este cea de aventurier, evidenţiată prin elementele pe care mulţi posesori români de SUV-uri cu gusturi elevate le consideră măsuri de siguranţă mai de încredere decât airbag-urile, adică bull bar-ul şi protecţiile de praguri. Nu comentăm prea mult pe tema acestei versiuni, pentru că a doua este mult mai interesantă.
Se pare că latura sportivă îl prinde mult mai bine pe Duster, în specialjantele cu dimensiunea pe 18 inchi în combinaţie cu culoarea neagră metalizată îl scapă de aerul low cost. Există chiar trei tipuri de jante, dintre care două pe 18 inch şi unele pe 16, pe care însă nu ştim cine le-ar vrea în detrimentul celor de 18. Pentru ca impresia artistică să devină şi mai puternică proiectoarele sunt înlocuite cu unele cu LED-uri, iar pasajele roţilor sunt evazate pentru a conferi un aspect mai forţos. Un ultim detaliu de care Elia a avut grijă a fost evacuarea, care acum primeşte un element cromat nu foarte convingător.




Ca să nu ne mai plângem că Duster este submotorizat, Elia umblă şi la motor, dar nu prea radical, astfel că Duster Elia este un tuning..submotorizat. Printr-un chip care costă 600 euro, puterea motorului dCi este urcată cu 12 CP şi cuplul cu 25 Nm, ajungând la puterea de 122 CP, iar cuplu urcă la cota 265 Nm. Pentru a da Cezarului ce este al Cezarului trebui să recunoaştem că versiunea pe negru arată (mai) bine, dar efortul financiar nu este neglijabil, doar jantele costând peste 700 de euro, iar dacă adăugăm toate elementele din imaginile de prezentare, tariful se umflă cu peste 2.000 euro.




Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu