Hagi: "Ce palmares avem că am obţinut un egal cu Franţa? Trebuia să ne calificăm!" - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

marți, 6 septembrie 2011

Hagi: "Ce palmares avem că am obţinut un egal cu Franţa? Trebuia să ne calificăm!"

"Pe de o parte am trăit clipe extraordinare ocazionate de inaugurarea acestui stadion de calitate. Pe de altă parte, în meci am întâlnit o echipă foarte puternică, al cărei joc de pase pe jos a fost împiedicat de starea gazonului, în timp ce noi am stat bine în teren. Toţi ai noştri au arătat că merită să joace în naţională, mai ales Luchin, care a debutat foarte bine. Tinerii promovaţi acum au calitate, dar trebuie să aibă şi calitate psihică în continuare. Fotbalul de azi are nevoie de jucători de ultimii 30 de metri, mici, tehnici, aşa cum are şi Franţa. Ce palmares avem că nu am pierdut în faţa Franţei? Trebuia să ne calificăm, publicul a fost obişnuit prost, noi trebuie să avem ca obiective doar turneele finale", a spus Hagi la TVR.


sursa: prosport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages