Durerea nu este iubire - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Durerea nu este iubire


Durerea nu este iubire: "S-a imbatat si m-a violat in casa surorii lui, iar mama se temea ca nu ma mai ia nimeni de nevasta, ca nu mai sunt virgina!"


ACASA a demarat in cadrul emisiunii “Povestiri adevarate” campania “Durerea nu este iubire”, al carei scop este adoptarea unei legi speciale care sa-i pedepeasca exemplar pe agresori. Daca aveti probleme in familie sau cunoasteti persoane care sunt agresate, ne puteti scrie la adresa durereanuesteiubire@acasatv.ro. Tot aici ne puteti scrie daca nu reusiti sa semnati. Pentru a semna petitia, cei din strainatate vor complete formularul de inscriere cu datele din pasaport.
Durerea nu este iubire: "S-a imbatat si m-a violat in casa surorii lui, iar mama se temea ca nu ma mai ia nimeni de nevasta, ca nu mai sunt virgina!"

Am aflat si eu de campania dumneavoastra si din pacate am si eu o poveste urata de acest tip.

Ma numesc ILIE ALEXANDRA am 47 de ani si sunt din Mangalia. M-am casatorit la 18 ani pentru ca avusesem o experienta sexuala traumatizanta cu cel care-mi fusese prieten 3 ani.

S-a imbatat si m-a violat in casa surorii lui. Mama a vrut sa mergem la militie si sa-l oblige sa ma "ia", sau daca nu sa faca inchisoare.Eu am refuzat fiindca nu am vrut sa se auda despre asta la scoala, acolo unde eram premianta clasei si unde toti ma dadeau exemplu. Am incercat sa uit ce mi se intamplase dar mama din cand in cand imi amintea ca vai ce o sa fac daca n-o sa ma mai ia nimeni fiindca nu mai sunt fata mare.

Am uitat sa va spun ca am ramas orfana de tata de la 5 ani si ca provin dintr-o familie extrem de saraca cu 5 copii. Dupa un an l-am cunoscut pe cel care avea sa-mi devina sot. I-am spus de la inceput ce mi s-a intampla t(asa ma invatase mama, sa stie baiatul)si a zis ca nu conteaza asta.

Ne-am casatorit si lucrurile pareau sa mearga destul de bine, cel putin asa credeam eu, cu toate ca ne-am mutat la casa noastra si el continua sa-si tina banii incuiati si sa-mi faca zilnic socoteala la ce-mi lasa de cheltuiala. Dar credeam ca asa trebuie fiindca doar el aducea bani, eu ramasesem gravida si nu munceam.

Prima data m-a lovit la 6 luni de la casatorie cand ne-am mutat la casa noastra si am vrut sa aranjam in casa intr-un anumit mod care lui nu-i placea.Cand i-am spus ca trebuie sa am si eu un cuvant de spus nu numai el m-a pocnit peste gura. Am plecat la mama dar ea mi-a zis ca ce sa fac ca stiu ca nu are cine sa ma tina mai ales ca eram si gravida in 3 luni.

M-am intors si bineinteles ca a fost doar inceputul. Am nascut si intr-o seara, era si fratele lui la noi, copilul plangea si nu reuseam deloc sa-l potolesc. A luat sticla cu laptele copilului si a aruncat dupa mine. Noroc ca doar m-a atins ca-mi spargea capul. Dar cel mai tare m-a batut acasa la ai lui.

Avea baiatul 2 ani, era in concediu si se dusese la ai lui sa-i ajute la gradina. Eu ma angajasem contabila de sezon la un restaurant si am dus baiatul la tara urmand cat statea tatal lui acolo sa fac si eu naveta. A doua zi am iesit tarziu de la munca si nu am mai prins masina si deci nu m-am dus la tara, am ramas acasa noaptea aceea.

Ziua urmatoare am plecat mai devreme si m-am dus la tara. De cum am ajuns m-a luat la ture ca n-am venit fiindca sunt o curva ordinara si bine ca am scapat de copil ca sa ma culc cu toti etc.etc. I-am ca daca vrea scandal eu imi iau copilul si plec acasa. Atunci m-a batut numai cu pumnii peste fata, s-a urcat pe mine si m-a batut pana n-am mai putut misca si cu pumnii si cu picioarele.

Mama lui ii striga de pe hol :"asa mama ca eu ti-am spus de la inceput sa nu o iei ca e o curva dar nu m-ai ascultat macar acum sa-ti vina mintea si s-o faci sa-ti stie de frica". Cand a vazut maica-sa ca nu mai misc s-a speriat si a venit si l-a luat de pe mine zicandu-i "Las-o dracului ca moare si te baga-n puscarie".

Eram plina de sange, imi rupsese hainele de pe mine, sa plec nu mai aveam autobuz, nu stiam ce sa fac. Am iesit in strada si m-a luat o batrana la ea. Dimineata mi-a dat o bluza si a mers cu mine la socrii sa-mi dea geanta. A iesit el impreuna cu toti ai lui si au inceput sa strige ca nu-mi dau nimic sa plec acasa pe jos si sa ma duc la mama ca daca ma duc acasa ii fur lucrurile.

De la ei pana la Mangalia sunt 20 km. Am plecat asa cu fata tumefiata cu ochii vineti si buza sparta si cand am ajuns la statie l-am rugat pe sofer sa ma ia fara bani si m-a luat asa saracul. Mama cand m-a vazut s-a speriat prima data, apoi s-a ingrijorat ca ce vor zice vecinii daca ma vad ca am venit inapoi la ea. Nu m-a intrebat ce fac cu copilul, ce fac eu, daca am nevoie de ceva. Problema ei era ca rade lumea.

Am stat 3 zile la ea dar eram distrusa fara copil, asa ca am rugat-o sa mearga cu mine sa-l iau de la socrii. A zis ca nu poate sa lipseasca de la munca si sa astept pana poate sa-si ia liber. M-am dus singura si la sat sotul meu cand m-a vazut a inceput un adevarat circ: plangea sa-l iert ca nu se mai intampla etc,etc.

L-am iertat, mama a fost extrem de fericita, am mai facut si o fata, m-a mai batut si alta data si asa am trait pana m-am imbolnavit foarte rau: a trebuit sa scot un rinichi,a m insuficienta cardiaca, 5 operatii. Acum copiii sunt mari si nu mai indrazneste sa ma atinga, dar ma jigneste continuu, cauta sa ma puna in situatii penibile si apoi rade de mine (toti cunoscutii il stiu ca ala care ia lucruri din gunoi), asta cu toate ca avem doi copii realizati: baiatul este inginer si are contacte in Belgia si Germania iar fata este programator si masterand in matematica bursiera in Franta.

Cu toate ca putea sa ramana sa lucreze in Franta s-a intors in tara fiindca stie ca daca a plecat fratele ei nu ma poate lasa doar cu tatal sau. Ei insista sa divortez dar cand am adus vorba despre asta a zis ca-mi da foc si mie si casei ca sa nu-mi ramana nimic de la el. I-am spus ca desi sunt bolnava nu-mi trebuie nimic ca ma ajuta copiii, dar a zis ca tot ma omoara si pe mine si pe fata daca tot tine cu mine.

La politie nimeni nu ia in sema amenitarile asa ca in fiecare zi plec de acasa cand pleaca fata la serviciu si ma intorc odata cu ea. Ma duc la mama care sta cu una dintre surori. Stie ca ma chinui asa dar nu zice niciodata nimic. Nici eu nu i-am reprosat nimic vreodata, e prea batrana si oricum probabil pentru ca si ea a avut doi barbati care au batut-o si au umilit-o a crezut ca asa trebuie sa suporte orice femeie.

Pentru mine nu prea mai sunt multe de facut dar sper ca lucrurile sa se schimbe si fata mea sa nu ajunga Doamne fereste in situatia mea. Oricum eu i-am dat o alta educatia fata de cum am fost eu educata si ea stie ca nimeni nu are dreptul sa o atinga, niciodata. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages