Un articol condimentat

Articol condimentat


Liliac de fel, am colindat pe retelele de socializare, in ideea ca scap de plictiseala, dupa care am intrat sa vad ce mai este nou pe blogalinitiative si am dat din intamplare de o provocare condimentata. Sa scriu, la ce ajuta Vegeta un blogger.

In capul meu imi imaginam, foaia virtuala cu o oala, in care incepi sa pui toate ingredientele pentru a prepara supa dorita.
La fel cum in bucatarie folosim vegeta, pentru a condimenta mancarea, la fel si un blogger foloseste cele mai potrivite cuvinte pentru a condimenta articolul.
Cum un bucatar pune cele mai bune verdeturi, pentru ca ciorba sa fie gustoasa si delicioasa, la fel un blogger alege  cele mai bune cuvinte, pentru ca articolul sa fie cel mai bun.
Pentru ca un articol sa fie cat de cat pe gustul, cititorului, blogger-ul isi face intai de toate un plan de bataie bine pus la punct, urmarind toata reteta, pentru ca rezultatul sa fie unul bun, atat pentru blogger-ul care a scris articolul, cat si pentru cititorul care a intrat sa se informeze despre acel articol.
Asa cum bucatarul pune la fiert legumele si carnea, alaturi de rosii si ce mai trebuie pentru o ciorba delicioasa, la fel si un blogger trebuie sa isi prepare foarte bine ingredientele pentru articolul lui, evident ca pentru ca legumele din ciorba respectiva sa fie mai bune, se foloseste si un praf de vegeta, cred ca este cam acelasi ingredient si pentru un blogger cand vrea sa isi condimenteze putin articolul.
Sigur ati vazut articole, care v-au facut sa radeti, deci acelea au fost facute cu vegeta, altele v-au facut sa plangeti, alea cred ca au fost facute cu piper, altfel nu as vede de ce ai plange la un articol.
Articolul meu sper ca nu v-a facut pofta de mancare, asa in cat sa imi devorati articolul si la propriu si la figurat. In caz ca maine dimineata, bine este inca dimineata, atunci cand ma trezesc nu mai gasesc articolul sa imi spune-ti daca a avut un gust bun sau nu.


Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu