Cadouri ideale, pentru barbatii perfecti

Cadouri ideale, pentru barbatii perfecti



Pentru ca tot suntem in luna cadourilor, a trecut peste noi si 1 martie ziua femeii, 8 martie ziua mamei si 9 martie ziua noastra a barbatilor.
Dupa ce ca noi barbatii suntem discriminati din punct de vedere al magazinelor pentru barbati in comparatie cu femeile, poate exista si logica valabila ca femeile sunt consumatoare inraite de mall-uri, magazine de haine, pantofi, accesorii si altecele, dar totusi si noi barbatii cred ca avem dreptul la magazine dedicate noua.
Cand am primit provocarea din partea celor de la super-blog sa scriu despre cadoul perfect pentru un barbat, m-am gandit cam ce mi-ar placea mie sa primesc cadou.

myman.ro pentru ca despre el este vorba, nu este doar un magazin online, este chiar dedicat cadouri pentru barbati, asa ca prietenelor, amantelor (pentru cei care au), data viitoare cand m-ai cautati cadouri pentru noi, aici puteti gasi produse pentru toate gusturile.

Magazinul online dedicat pentru cadouri speciale, oferindu-va o gama variata de produse pentru barbatul important din viata dumneavostra, de la cadouri decorative, cat si cadouri pentru birou, iar daca este un om de afaceri cu atat mai bine exista in magazinul online si cadouri pentru oameni de afaceri.

Eu unul, sunt nebun dupa ceasuri de mana, vinuri de colectie, dar si de portofele, portvisit-carduri.

Asa ca dupa ce am colindat in lung si in lat magazinul de cadouri online, m-am oprit la vinurile de colectie.

Am intrat si de curiozitate si ca imi plac, nu ma consider machitor de meserie ca imi place un vin bun, cu totii apreciem lucrurile de calitate mai ales un vin bun.
Vinul este precum omul, odata cu trecerea timpului peste el, fie devine cel mai bun vin, fie devine otet.
Eu am ales sa imi fac singur cadou o sticla de vin Pinot Noir Murfatlar, din 1993, pentru ca se poate asorta cam cu orice tip de mancare, atat gratar cat si sa il servesti cu cascaval.

Dupa ce am terminat cu segmentul de bauturi, am trecut la categoria pasinui si hobby-uri unde am gasit,  "Eye of time", un ceas deosebit cu aspect retro si elemente maritime, cadoul pentru un birou cu stil.

Daca barbatul special din viata dumneavoastra este pasionat de aventura si ii place in timpul liber sa evadeze din oras cu cortul la munte, poti sa ii faci cadou un briceag multifunctional, ideal pentru expeditiile cu cortul la munte.

Eu unul daca as avea ceva bani, as sta toata ziua in acest magazin online si mi-as face singur cadouri, pentru ca sunt multe cadouri... nu mai spun nimic va las pe voi sa il descoperiti si apoi sa imi spune-ti daca ati gasit cadoul pe care il cautati.


Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu