Craiova2Online

Marea conectare: Craiova2Online

Astazi a avut loc marea conectare, cea de a 2a editie a evenimentului Craiova2Online, eveniment organizat de catre blogger-ul Daniel Botea, alaturi de echipa Kooperativa 2.0, de la Blogalinitiative.

Am avut alaturi de noi si invitati de soi, precum Raluca Cincu, Cristian Florea, Cristian China Birta, dar si un invitat surpriza sau pentru mine a fost o surpriza placuta, Florin Grozea de la HI-Q, alaturi de invitati, am avut si noi Craiovenii reprezentantii nostrii, precum Daniel Botea, David, Marina, din partea blogosferei din Tg Jiu, a fost alaturi de noi Piscotel (Daniela Bojinca)

Rolul acestui eveniment a fost de a explica celor prezenti in sala, importanta blog-ului si care sunt beneficiile sa ai un blog.

Fiecare din ei, mai sus mentionati ne-au spus evolutiile lor si a blogurilor personale.

La fel cum multi s-au intrebat din sala, aceasi intrebare am avut-o si eu, de ce Florin Grozea cel care este super cunoscut, ar trebui sa isi faca un blog, pentru ca oricum isi deschide orice usa, este cunoscut, are faima la ce ii mai ajuta.

Florin, a ales blogging-ul pentru ca a simtit nevoia sa le transmita, fanilor adevarata fata, nu cea prezentata in tabloide, asa cum este el.

Raluca, comunista cum este cunoscuta in mediul online, pentru ca taxeaza pe toata lumea care scrie gresit gramatical, mi-a tras un semnal de alarma pentru ca si eu mai am scapari de genul, pentru ca scriu din graba nu stau sa verific si mai scapa greseli.

Eu unul, care sunt la inceput in blogging, pot spune ca am invatat multe de la acest eveniment, pentru ca au fost in fata noastra oameni care mananca blogging pe paine.

Si cel mai important lucru care l-am memorat de la Chinezu, niciodata sa nu renunti la ceea ce ti-ai propus in viata, chiar daca schiopatezi vei reusi pana la urma sa ajungi in varful piramidei.

Regula de baza, dupa munca si rasplata, asa ca de aceasta data am ales sa mergem la un pahar de vorba, la Dolce Vita, unde fumatorii si de aceasta data am fost pusi la alta masa, pentru ca unii nu fumeaza, asta e fiecare cu viciul lui.
Am stat, am socializat, am pus intrebari, am mancat, am baut, ne-am facut poze de grup.

Pozele le voi urca mai tarziu

Bloggeri Prezenti la Eveniment:

Mihnea Socol
Cosmin Dragoste
Cristian Florea
David
Cristian China (Chinezul)
Daniela Bojinca (Piscotel)
Xaara Novack
Yuki Arashi

Reacții:

Un comentariu:

  1. Multumesc pentru cuvintele frumoase, dar n-am fost singurul organizator. Si prima editie si a doua au fost realizate impreuna cu Andrei Boiangiu (Asociatia Evolve) si David Mitran, blogger si trainer. Spor!

    RăspundețiȘtergere