Mihaela Dumitru, ambasadoarea kangoo jumps

Mihaela Dumitru este ambasadoarea kangoo jumps


Atunci cand ne referim la ghete, nu ne referim la cele de ski, ne referim la cele de Kangoo Jumps, ghete folosite special la antrenamente.

Mihaela Dumitru, practica sport de performanta de la varsta de 4 ani, a jucat tenis de camp si nu s-a dat la o parte nici din fata dansului contemporan. Chiar daca sportul i-a ramas in suflet, nu a dorit sa strice traditia familiei, asa ca a urmat si ea cursurile facultatii de drept devenind jurist. 
Atunci cand a aflat despre beneficiile pe care kangoo jumps ti-le ofera a decis ca acesta este un sport in care sa obtina rezultate, urmand sa devina instructor. 
In urma unui accident si la indicatia medicilor, Mihaela a renuntat, realizand ca trebuie sa stie sa faca si altceva, urmand pe tatal ei si ducand traditia mai departe in domeniul juridic.
Cu toate acestea nu s-a indepartat de sport, iar impreuna cu o prietena aflata la curs a intrat in acest domeniu. Kinga Sebastian este cea care a adus pentru prima data aceste ghete in Romania, impreuna cu ea formand prima echipa de instructori, in prezent fiind sute de instructori kangoo jumps.

Cum am ajuns si eu practicant de kangoo jumps.

In urma cu doua saptamani, cred, o buna prietena Emma Savulescu, cu care colaborez, un foarte bun make-up artist, a distribuit pe o retea de socializare, sala de kangoo jumps a lui Mihaela Dumitru.
Curios cum sunt din fire, m-am alaturat si eu "campaniei" pentru a ajuta sa promovam acest sport, kangoo jumps.

Kangoo jumps a fost adus si in Craiova, datorita ambasadoarei Mihaela Dumitru in 2006.

Dupa ce am ajuns la sala, sa vad si eu efectiv cu ce se mananca sportul asta, sala era plina de cursanti, ceea ce arata ca este un sport cautat de toate varstele, am inceput sa fac cateva fotografii pentru ca si voi cei care stati comozi in fata retelelor de socializare sa vedeti cat de fain se distreaza ei.

Am tot mers, pe acolo cam zilnic impreuna cu Emma, pentru ca imi place, imi placea ca atunci cand isi puneau ghetele in picioare parca prindeau aripi si toata lumea era vesela sarind pe acele ghete.

La inceput am fost putin reticient, pentru ca il consideram sport doar pentru fete si ma gandeam, la reactia prietenilor, prietenelor despre mine ca voi practica kangoo jumps.
Am lasat 2, 3 zile pana am prins curaj, iar ieri am avut norocul sa ajungem cu 30 minute mai devreme la sala, in mintea mea era scenariul perfect 30 minute in care am timp sa ma obisnuiesc cu ghetele fara a ma face de ras in fata celorlalti.

Senzatie mai faina ca pe ghetele de kangoo jumps nu am mai avut de mult, e acea combinatie dintre teama sa nu cazi, va garantez nu aveti cum sa cadeti cu ele, doar ca echilibrul meu era cam praf.

Am inceput eu sa dau ture prin sala sa ma obisnuiesc cu ele si dupa m-am alaturat si eu cursantilor si am inceput sa sar si eu ca ei sau cel putin sa incerc.

Rolul meu cu sportul kangoo jumps, este de a ma lasa de fumat, sunt fumator inrait de 16 ani, iar prin sport sper si cred ca voi reusi sa renunt.
Ca atare nu conteaza motivul, important este sa vi sa faci sport.











Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu