Gata cu vacanta... ne întâlnim din nou

Gata cu vacanta... ne întâlnim din nou

În urmă cu ceva vreme, m-am hotărât să renunț la blogul stirilepeblog și să mă ocup numai de blogul de fotografie, nu v-am spus de curând m-am apucat să lucrez la încă un blog dedicat pasiunii mele pentru fotografie.
În tot acest timp am avut parte de colaborări interesante alături de cei de la Agenția de Publicitate din Craiova Camera Media, oferindu-mi ocazia de a putea fii fotograf la evenimentele ce au avut loc in Craiova: Zilele Municipiului Craiova, Zilele Prieteniei Bergenbier, Concertul Maria Tanase Simfonic unde Loredana Groza a făcut un show de excepție alături de Cvartetul Bălănescu și Filarmonica Oltenia.

Pentru cei care nu ştiu, cine este Camera Media, este vorba despre o agenţie de publicitate din Craiova, ce are o gamă largă de produse prin care te poate ajuta ca, afacerea ta să fie mult mai vizibilă şi mult mai bine promovată.

Camera Media, nu vinde pur şi simplu nişte produse, oferă consultanţă pentru ca tu împreună cu afacerea ta să fiţi mult mai vizibili, atât în spaţiul virtual, cât şi în offline.

În tot acest timp, mi-am îndeplinit și un vis, de a fii în echipa lui Cristi Iancu, șansa ce mi-a fost dată și îmi pare bine, că am fost la momentul potrivit în locul potrivit unde să îl pot cunoaște și în realitate nu doar din lucrările lui fenomenale.

Dacă tot am ajuns la acest capitol, am să vă povestesc în câteva cuvinte despre omul din spatele fotografiilor, Cristi Iancu.

Cristi Iancu, este un om super de treabă de la care ai multe de învățat, este omul care chiar își dă interesul ca "elevii" lui să înveţe cu adevărat ce înseamnă fotografie şi care sunt paşii pe care trebuie să îi urmezi pentru a ajunge la nivelul fotografului profesionist.

De la Cristi, am învăţat multe şi pe lângă faptul că este un fotograf foarte bun, este şi un pedagog bun, de la care poţi să înveţi, prin a îţi arăta şi explica de câte ori este nevoie până înţelegi.



Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu