Ce inseamna sa fii organizat - Castiga TIMP si BANI

- Domnule manager, cat de bine te descurci in activitatea de zi cu zi?

- Este totul asa cum ti-ai dorit? Nu cumva te recunosti in vreunul dintre urmatoarele scenarii?

- Te ocupi de problemele urgente, iar pentru cele cu adevarat importante nu iti ramane niciodata timp? 

- Se intampla rar sa gasesti imediat ceva de care ai nevoie? 

- Promisi sa rezolvi anumite probleme si nu reusesti sa te tii de cuvant? 

Daca da, acestea sunt simptome clare ale lipsei tale de organizare. 

Esti om de vanzari: nu-ti spunem mai multe pentru ca esti foarte ocupat. Iti garantam insa ca vei avea mai mult timp dupa ce asculti cartea audio "Arta negocierii - succes fulminant in vanzari".

Iata cateva sfaturi care te vor ajuta sa devii o persoana mai organizata...

1) Fa-ti ordine pe birou la sfarsitul zilei de lucru. 

Imaginea ordonata a biroului arata ca si-ai rezolvat sarcinile si isi creeaza un sentiment de satisfactie. In acelasi timp, isi permite sa incepi ziua urmatoare cu ceva constructiv, si nu cu activitatea demoralizanta de a face curat pentru ziua precedenta.

2) Fa-ti zilnic liste de control si bifeaza problemele pe masura ce le rezolvi. 

Cand esti ocupat pana peste cap, nu trebuie sa pierzi momente pretioase incercand sa-si amintesti ce mai ai de facut.

3) Separa responsabilitatile pe care trebuie si doresti sa ti le asumi de cele pe care le poate prelua altcineva. Apoi ia masuri pentru a scapa de cele din urma.

4) Pastreaza intotdeauna la un loc lucrurile care au legatura unul cu altul, de exemplu corespondenta. 

Vei economisi timp si vei simti ca esti stapan pe situatie, gasind imediat un fax care te intereseaza, fara sa fie nevoie sa scotocesti prin toata firma.

5) Foloseste agenda. 

Noteaza in ea coordonatele oricarei viitoare intalniri (data, locatie) imediat ce stabilesti acea intalnire. Altfel vei ajunge sa cauti disperat hartiuta pe care ai notat adresa, intr-un vraf de alte documente de pe birou.
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu