Al treiliea Razboi Mondial - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

miercuri, 23 martie 2011

Al treiliea Razboi Mondial

De foarte mult timp ma gandesc sa scriu ceva pe aceasta tema: Al treilea Razboi Mondial!

Nu stiu daca vi se pare cunoscut sau nu, dar pe mine ma intriga foarte mult ce se intampla astazi, in zilele noastre, in intreaga lume. Defapt pot sa spun ca ceea ce se intampla astazi mie imi seamana cu Cel de-al treiliea razboi Mondial.

Foarte multi au speculat de-alungul timpului ca este iminent un nou Razboi Planetar, ca in ciuda faptului ca am trecut deja prin 2 astfel de razboaie si am pretins ca am invatat ceva, tot nu este de ajuns.

Tot atat de multi s-au gandit si la data inceputului acestui mare razboi care ne paste. Toti teoreticienii au declarat ca dupa o Criza Financiara, istoria ne-a invatat ca urmeaza un razboi major. Probabil asa este. Dar in prezent este exclus un razboi major in forma: pusca si baioneta. De aceea cred cu tarie ca defapt forma actuala de framantari si tensiuni, cu revolte in tarile arabe, cu crize economice, crize alimentare, impartirea geo-politica a Europei, eliminarea liderilor totalitari din intreaga lume, criza petrolului si goana dupa bani, reprezinta defapt o forma mascata a ceea ce denumeste Al treilea Razboi Mondial.

Deci cei care se asteapta sa ne razboim ca chiorii unii cu altii, ca in perioada anilor '40, din punctul meu de vedere se inseala. Cred ca defapat suntem in Cel de-al treilea RM, pentru ca oriunde pe glob exista interventii armate ce includ trupe multiunationale, oriunde pe glob se poate oricand interveni armat, oriunde pe glob exista aceiasi care fac legea....

Asta este parerea mea, voi ce credeti?



sursa:yuppy.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages