salutare - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

luni, 2 mai 2011

salutare

Salutare ce mai faceti oameni buni?...uite hai sa spun ce fac eu acum nimica stau intr-o bucatarie si scriu ce-mi bantuie prin minte adica sunt fericit ca am gasit in noul meu loc de munca oameni de treaba cu care poti vorbi orice si despre orice fara figuri si fitze asa ca si muncim dar ne si distram ne plimbam puii mei e super:)...si daca vreti sa stiti cum e vremea prin turda e ok...ploua de rupe:)) iar cei care sunt din turda haideti sa ne intalnim la un suc ceva si sa ne cunoastem toti care bloggerim:).Cei interesati de oferta 0769.588.773 numele il stiti din blog asa ca nu  e grele


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages