Romtelecom vrea sa investeasca 3,5 mil. euro intr-un canal de filme - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

vineri, 1 iulie 2011

Romtelecom vrea sa investeasca 3,5 mil. euro intr-un canal de filme

Romtelecom, unul dintre cei mai mari operatori locali de telecomunicatii, vrea sa investeasca aproximativ 3,5 milioane de euro in urmatorii doi ani in Dolce Movie Fun, un canal de filme care se adreseaza in special persoanelor cu venituri medii, arata cererea de licenta depusa de companie la Consiliul National al Audiovizualului (CNA).


Postul de televiziune pentru care a fost obtinuta licenta in aceasta saptamana va fi lansat la jumatatea lunii iulie si va face parte dintr-un pachet extra care va fi format din zece canale de filme.



Aproximativ 95% dintre programe vor fi filme (artistice, de animatie si seriale), restul de 5% fiind reprezentat de programe de informare, publicitate si teleshopping (inclusive prezentare de produse si servicii Romtelecom). Dolce Movie Fun va oferi cate cinci premiere in fiecare saptamana, iar, lunar, canalul va difuza peste 100 de filme, fiecare avand cate o reluare la un interval de 24 de ore.


Programele vor fi achizitionate de la studiouri precum BNC Universal, Disney ABC, Warner Bros, 20th Century Fox.


Intrebati de Wall-Street.ro daca noul canal va fi unul cu plata, reprezentantii Romtelecom nu au dorit sa ofere inca detalii despre aceste subiect.


Insa, potrivit prezentarii depuse la CNA, noul canal va fi unul platit, lucru foarte probabil avand in vedere ca postul va face parte dintr-un pachet extra.

“Tendinta ofertei Free TV si Basic Channel este de a creste procentul productiei proprii in detrimentrul filmelor achiztionate. Iar volumul mare de publicitate oboseste telespectatorul si duce la scaderea dorintei de vizionare de filme pe canalele de televiziune comerciale. In concluzie, orizontul de asteptare pentru o ferestra complet noua Video on Demand precum si pentru o diversificare a ofertei Pay TV este foarte mare, iar piata din Romania are nevoie de o alternativa la Free TV si Basic Cable care sa ofere: mai multe premiere, programe de calitate si fara pauze publicitare, flexibilitate in programare in functie de profilul telespectatorului, mai putine filme de umplutura, filme tintite pe fiecare interval orar”, au precizat oficialii Romtelecom in cererea catre CNA.


Noul canal este introdus in grila Romtelecom la mai putin de un an de cand operatorul a lansat postul Dolce Sport, compania incercand ca prin oferirea de continut exclusiv sa atraga mai multi abonati. Strategia de a lansa programe accesibile doar propriilor abonati este pusa in practica si de RCS&RDS, cel mai mare operator de televiziune de pe piata locala, care are mai multe canale de sport si film.


La inceputul acestui an Romtelecom a mai obtinut licenta pentru Dolce Info, in canal de informatii despre produsele si serviciile companiei, date despre trafic, cursul valutar, vreme si horoscop.


Compania de telecomunicatii avea la finalul lui martie 1.064.710 clienti de televiziune si era pe pozitia a treia in acest domeniu, dupa RCS&RDS si UPC Romania.


Insa, odata cu aprobarea achizitiilor platformelor de televiziune digitala prin satelit Boom TV si Akta TV, compania ar putea ajunge in curand al doilea operator TV.


Sursa foto: Romtelecom





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages