Reuniune de clasa


„Liceenii“, după 25 de ani

„Ani de liceu, cu emoţii la română...“ Cine n-a fredonat celebrele versuri şi cine n-a văzut măcar o scenă din filmul a cărui popularitate a rezistat un sfert de secol? Revista OK! i-a reunit pentru voi, în exclusivitate, pe Tamara, Oana, Cesonia, Ştefan şi Mihai, în numărul aflat acum la chioşcuri.
Au trecut 25 de ani şi parcă nicio zi. S-a pierdut, vorba unei mari actriţe, în fie­care an câte un an, dar parcă niciunul. O sală goală dintr-un liceu bucureş­tean a fost umplută ca prin farmec de importanţa numelor mari care i-au călcat pragul, la început de an şcolar. Tamara Buciuceanu-Botez, Ştefan Bănică Jr, Oana Sârbu, Cesonia Postelnicu şi Mihai Constantin s-au revă­zut cu drag, dar şi cu strania senzaţie că retrăiesc, exact ca-n 1986, emoţiile unei noi zile la filmări. I-am regăsit, într-adevăr, acolo pe acelaşi Ionică, pregătit mereu să intervină c-o glumă usturătoa­re, pe acel Mihai la fel de încrezător şi sensibil, cu Dana lui cea visătoare, pe joviala Geta şi, mai ales, pe Madam Isoscel, care reuşeşte şi acum, după atâta vreme, să le îngheţe sângele-n vine „elevi­lor“ săi. E de-ajuns să strige „Ionicăăă!“.
OK! Aţi mai ţinut legătura până acum?
Tamara Ne vedem din când în când fără să vrem.
Oana Cu doamna Tamara eu sunt vecină. Locuim în acelaşi cartier.
Ştefan Eu cu Mihai, de pildă, am fost la acelaşi teatru ani de zile şi am şi jucat în spectacole îm­preună. Iar cu fetele m-am întâlnit ocazional.
Mihai Ne întâlnim, dar nu ca înainte. Avem fa­milii acum…

sursa: okmagazine.ro
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu