Scriu aceste randuri dar gandul imi zboara... - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

sâmbătă, 24 septembrie 2011

Scriu aceste randuri dar gandul imi zboara...

    Scriu aceste randuri dar gandul meu zboara la persoana mult iubita si indragita care chiar daca unora li-se par povesti basme am cunoscut-o pe internet.Nu am vazut-o niciodata in fata mea nu stiu prea multe despre ea dar un singur lucru stiu ca totul in jurul meu incepe sa prinda contur.
    Dupa luni de vorbit pe internet facebook sau yahoo messenger,telefoane ne-am hotarat sa ne cunoastem si in realitate.
   Sunt putin mai mult ne rabdator ca timpul sa treaca mai repede pentru a o cunoaste,iar apoi sa putem oprii timpul pentru a ne bucura mai mult unul de celalalt.
Este prima persoana pe care o cunosc la distanta pe internet si se continua prietenia intr-un mod frumos.
   Pentru toate astea iti multumesc tie Silvia Stefanescu pentru ca ai inceput in urma cu luni in urma sa imi castigi increderea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages