Ziua portiilor deschise HEINEKEN - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

sâmbătă, 3 septembrie 2011

Ziua portiilor deschise HEINEKEN

Dupa cum si titlul spune "ZIUA PORTIILOR DESCHISE HEINEKEN CRAIOVA" astazi intr-un mare final am reusit si eu sa ajung la fabrica de bere.
La fabrica de bere HEINEKEN CRAIOVA am putut vedea procesul de fabricare al berii de la momentul in care se introduce materia prima (malt apa hamei si drojdie) dupa care am vazut cazanele unde se adauga toate ingredientele si se lasa la fierbere,apoi am vizitat locul unde se lasa la frig la o temperatura de 9grade celsius loc unde ramane cam 20zile.
A urmat zona de logistica locul unde se incarca paletii cu bere locul unde se aduna toate cele 11 sortimente de bere,dupa care am vazut mai exact cum se procedeaza cu acele sticle de pet care sunt mici si se maresc datorita aerului cald dupa care se umplu cu bere se eticheteaza si dateaza infolieaza se pun pe paleti si .
Dupa care partea cea mai asteptata de toti premierea constand in doze de bere gratuita din partea fabricii.

ASA DAR ZILELE PORTILOR DESCHISE CRAIOVA  ZILNIC INTRE ORELE 09:00-16:30 ,IAR IN WEEK END 11:00-15:30




 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages