DRAMA: A fost coleg cu Hagi si Dobrin, a castigat 3 titluri de campion dar a ramas fara picioare! Gigi Becali l-a ajutat sa mearga din nou! - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

miercuri, 16 noiembrie 2011

DRAMA: A fost coleg cu Hagi si Dobrin, a castigat 3 titluri de campion dar a ramas fara picioare! Gigi Becali l-a ajutat sa mearga din nou!

  A jucat la Steaua si la Dinamo dar dupa ce s-a retras a fost lovit de o boala crunta, in urma careia a ramas fara picioare.


Fostul jucator Viorel Turcu (51 de ani) traieste clipe groaznice. Medicii i-au amputat ambele picioare, dupa ce in 1996 i-au descoperit un chist hidatic la coada pancreasului. A fost tratat in prima faza dar boala a evoluat si s-a extins la ambele picioare. 

Viorel Turcu are trei titluri de campion, cu FC Arges, Steaua si Dinamo. A fost coleg cu Balaci, Dobrin, Hagi si Boloni, insa a ajuns sarac lipit. Gigi Becali i-a sarit in ajutor si i-a platit protezele cu care poate acum sa mearga din nou. 

"Am inteles ca avea nevoie de o proteza si atunci am vazut la acea emisiune si i-am transferat banii. Am platit factura pentru o proteza, undeva in jurul sumei de 300 de milioane. Eu fac si gesturi frumoase dar nu le spun pe toate", a declarat Gigi Becali la DigiSport.


sursa: sport.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages