Adela Popescu marturisiri despre despartirea de Dan Bordeianu - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

duminică, 4 decembrie 2011

Adela Popescu marturisiri despre despartirea de Dan Bordeianu

 Actrita Adela Popescu,care are o relatie cu Radu Valcan de ceva timp,a spus ca recunoaste ca despartirea de Dan Bordeianu i s-a parut sfarsitul lumii.
 Tot Adela Popescu a precizat ca a fost primul barbat din viata ei,prima drama,prima nenorocire,pana atunci traind intr-o viata senina si fara asa ceva.
  Actrita nu se ascunde sa declare ca dupa despartire se simtea extrem de dezorientata si cum lumea s-a sfarsit pentru ea.


"Pentru mine, Dan Bordeianu a fost primul bărbat, prima despărţire, prima dramă a lumii. O nenorocire. Era primul lucru rău prin care treceam, până atunci trăind o viaţă frumoasă şi senină. Ei, odată cu despărţirea de Dan a venit şi sfârşitul lumii. Era dezastru şi atât de tare m-a distrus, încât m-am mutat la mătuşa mea. Auzisem eu că femeile, când sunt foarte deprimate, sunt capabile să îşi facă rău. Şi am dat fuga la mătuşa mea, m-am mutat o lună".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages