Casti panasonic Rp-HT265 - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

duminică, 11 decembrie 2011

Casti panasonic Rp-HT265

  Dupa ce ieri mi-am cumparat un set de casti care m-au nemultumit la modul grav adica cablul de este la ele,este imbracat intr-un siret....m-ai ai surpriza ca nu sunt reglabile...adica iti sta ca dracu si se aude ca dintr-un lighean...pentru ca daca nu sunt stranse pe ureche bine mai da pe afara si cam mult.
 Astazi am schimbat placa am fost din nou la Auchan Craiova pentru a mi-le schimba ca la ce-a mai mica miscare se termina semnalul,asa ca m-am decis sa merg pe ceva mai bun si am ales panasonic RP-HT265 putin mai scump,dar din primul poment in care am pus castiile pe urechi,pot spune ca isi merita din plin banii.
 Cei pasionati de muzica si de calitate le recomand cu placere.

RAPORTAT PRET CALITATE SUNT,CALITATEA ESTE PESTE PRET.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages