Plimbare de 8 martie - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

joi, 8 martie 2012

Plimbare de 8 martie

 Pentru ca astazi este 8martie si este ziua mamelor,am avut placerea de a merge cu ai mei parinti la o plimbare in afara orasului,unde am vizitat si fotografiat Capul lui Decebal din Orsova,dupa care am mers prin Herculane,iar la intoarcere pentru ca ne era foame am oprit la un restaurant. 
   De afara nu ai spune ca este un restaurant cu pretentii,dar odata ce ai intrat se schimba treaba,la intrare esti intampinat de doua fete frumoase care merg cu tine pentru a iti arata la care masa sa te asezi asta daca esti fumator sau nefumator,plus de asta pentru doamne acestia au facut cadou clientelor cate o floare...nu e vorba de trandafir ci de garoafa,dar gestul conteaza...
   Bun acum ca ne-am pus la masa am dat un search prin meniu sa vedem fiecare ce mananca...m-am uitat prin el si mi-a facut cu ochiul pastrama de oaie...preturile nu sunt piperate de loc iar preparatele sunt bune de te lingi pe degete in plus daca nu poti sa mananci tot ce ai in farfurie ospatarii in cazul nostru ospatarita iti poate pune ce a ramas intr-o caserola pentru a luao acasa.


Asta ca o paranteza daca treceti prin 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages