FOTO Industria care nu va disparea niciodata.

 Industria care nu va disparea niciodata.Un top 10 al celor mai renumite marci de bere din lume.


   Odata cu venirea verii,teresele incep sa se umple.Bautura preferata la terasa este berea.Desii in lumea intreaga se vand miliarde de litrii de bere,producatorii,cheltuiesc sume enorme pentru promovarea brandurilor,intr-o piata cu concurenta acerba.

    Millward Brown in fiecare an realizeaza un top 10 la nivel mondial,al valorii brandului.


Locul I

1. Bud Light - valoarea brandului: 8,36 miliarde dolari, in crestere cu 17% fata de anul trecut
1.Bud Light - valoarea brandului: 8,36 miliarde dolari, in crestere cu 17% fata de anul trecut



  Locul II

2. Budweiser – valoarea brandului: 7,51 miliarde de dolari, in crestere cu 15% fata de anul trecut
2. Budweiser – valoarea brandului: 7,51 miliarde de dolari, in crestere cu 15% fata de anul trecut


  Locul III


3. Heineken – valoarea brandului: 6,05 miliarde de dolari, in scadere cu 8% fata de anul trecut

3. Heineken – valoarea brandului: 6,05 miliarde de dolari, in scadere cu 8% fata de anul trecut


  Locul IV


4. Corona – valoarea brandului: 5,11 miliarde de dolari, in scadere cu 6% fata de anul trecut

4. Corona – valoarea brandului: 5,11 miliarde de dolari, in scadere cu 6% fata de anul trecut


  Locul V

5. Skol – valoarea brandului: 4,69 miliarde de dolari, in crestere cu 3% fata de anul trecut.

5. Skol – valoarea brandului: 4,69 miliarde de dolari, in crestere cu 3% fata de anul trecut.


  Locul VI


6. Stella Artois – valoarea brandului: 4,52 miliarde de dolari, la fel ca anul trecut
6. Stella Artois – valoarea brandului: 4,52 miliarde de dolari, la fel ca anul trecut

  Locul VII

7. Guinness – valoarea brandului: 4,04 miliarde de dolari, in crestere cu 17% fata de anul trecut

7. Guinness – valoarea brandului: 4,04 miliarde de dolari, in crestere cu 17% fata de anul trecut

  Locul VIII


8. Brahma – valoarea brandului: 2,35 miliarde de dolari, in crestere cu 18% fata de anul trecut

8. Brahma – valoarea brandului: 2,35 miliarde de dolari, in crestere cu 18% fata de anul trecut


   Locul IX


9. Miller Lite – valoarea brandului: 2,31 miliarde de dolari, in scadere cu 9% fata de anul trecut


9. Miller Lite – valoarea brandului: 2,31 miliarde de dolari, in scadere cu 9% fata de anul trecut

  Locul X


10. Beck's – valoarea brandului: 1,55 miliarde de dolari, in scadere cu 20% fata de anul trecut


10. Beck's – valoarea brandului: 1,55 miliarde de dolari, in scadere cu 20% fata de anul trecut




                                                                        

                                           6. Stella Artois – valoarea brandului: 4,52 miliarde de dolari, la fel ca anul trecut




             
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu