Reclama Negativa Afacere Globala - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

luni, 20 mai 2013

Reclama Negativa Afacere Globala

   Nu prea imi sta in caracter sa fac reclama negativa,dar de data asta m-am enervat la culme,pe parcursul a 3-4 zile.Despre cine este vorba?Despre Afacere Globala si Nicolae Chesu ,un provider de servicii de telefonie mobila si internet din Romania.

   Povestea cu ei a inceput in urma cu o saptamana timp in care am primit zeci de mesaje tip spam de la acestia in care sa ma inscriu pe site-ul www.n-joy.ro un site in care iti creezi propriul webstore sa iti incarci cartela de telefon din propriul magazin.Toate bune si frumoase pana acum 3-4 zile am decis sa intru si eu sa vad despre ce este vorba pe acest site www.n-joy.ro,m-am inregistrat si eu pe site am cautat si eu explicatii despre cum sa iti faci propriul webstore lipsa de informare pe acest site nu gasesti nici cum sa te inscrii nici regulamentul nici urma de comisioane,iar daca incerci sa intrebi pe cel care ti-a trimis de o saptamana mesaje peste mesaje ca asa au invatat ei sa faca reclama te invita frumos sa citesti pe site regulamentul?..."Sa mori tu altlfel te mai intrebam pe tine daca gaseam raspunsul pe site?"bun trecem si peste acest pas am decis dupa asta sa fac si eu propriul webstore cu servicii de telefonie mobila si cartele telefonice,am dat sa platesc inscrierea de 10 ron si surpriza introdu un numar pe care vrei sa il incarci...pai incarc telefoane sau platesc taxa de inscriere in afacere...

   Am lasat totul balta iar astazi m-au disperat cu ale mesaje de tip spam cu al site frate ai o afacere buna cu servicii de calitate lasale pe ele sa vorbeasca nu ne capiati pe noi cu mesajele voastre pe privat in care sa ne inscriem intr-un site plin de lipsuri si oameni care nu au nici un habar cu el si cu ce serveste acel site,la ce ajuta afacerea aia la ce bun ce avantaje dezavantaje ai din el.


Ca atare incercati sa ii evitati pe cat posibil pentru ca sunt o adunatura care incearca sa manipuleze lumea pe site-urile de socializare pentru a li-se inscrie si in fond nu primiti nimic...e cam acelasi lucru ca atunci cand sunteti sunati de nr necunoscut si va anunta ca ati castigat un premiu inexistent daca le incarcati cartela cu o suma minima



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages