Oscar 2011: Un clip publicitar de 30 de secunde a costat 1,75 milioane de dolari
1,75 milioane de dolari. Atat a costat un clip publicitar de 30 de secunde difuzat in cadrul Galei Premiilor Oscar.
Potrivit Brand Republic, costul a fost cu 15% mai mare decat in 2010. ABC a incasat 80 de milioane de dolari din reclama, in urma evenimentului cinematografic.
Producatorul auto Hyundai a avut cele mai multe spoturi pe parcursul transmisiunii, noua la numar. Gala a mai fost sponsorizata si de retailerii americani JC Penney si Best Buy. Productia engleza "Discursul Regelui" a primit cele mai multe premii si laude din partea juriului si publicului. "King's Speech" a castigat titlul de cel mai bun film al anului.
Producatorul auto Hyundai a avut cele mai multe spoturi pe parcursul transmisiunii, noua la numar. Gala a mai fost sponsorizata si de retailerii americani JC Penney si Best Buy. Productia engleza "Discursul Regelui" a primit cele mai multe premii si laude din partea juriului si publicului. "King's Speech" a castigat titlul de cel mai bun film al anului.
sursa:manager.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu