Ce fromos - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

vineri, 27 august 2010

Ce fromos

hai sa ma laud si eu cu cev ca si asa e la moda sa te lauzi cu nu conteaza ce....Ieri eu cu fratemeo si cu un prieten am plecat la excaladat "muntii";))...adica panouri ca munti eu nu am mai vazut prin craiova poate munti de gunoaie si munti de gropi...asa....pai alarteri de plictiseala mi-a nazarit prin minte sa mergem la alpinism era ceva nou numai facusem adica eu m-am mai dus 2 3 ori da na e ceva nou a 2a zi am sunat la acrobatic mai exact pe Laurentiu si ne-am programat pentru "rupt gaturi:))"pardon pentru catarat ne-am dus noi pe la 17:30-18:00 cam asa ne-am luat echipamentele pe noi si am inceput sa ne barcam pe panouri....misto mi-a placut data viitoare sa speram ca suntem mai multi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages