Despre crearea unei marci de succes.

O marca este mai mult decat un logo sau o imagine. Ea influenteaza prima impresie fata de organizatie si felul in care iti este perceputa si apreciata munca de catre oameni. Institutiile filantropice si organizatiile de voluntariat ale caror marci sunt mai profitabile sunt si cele care rivalizeaza cu succes si au o imagine comparabila cu cea a companiilor. O marca bine evidentiata ar trebui sa le prezinte girantilor o imagine clara a competentei si profesionalismului organizatei. Dezvoltarea si promovarea unei marci de valoare ar putea atrage suporteri de partea ta in defavoarea unei companii mai putin cunoscute si cu actiuni caritabile mai putin cunoscute.

· O marca ar trebui sa fie reprezentarea clara a conceptiei tale despre caritate si valorile ei.

· Asigura-te ca marca este perceputa de publicul tinta ales.

· Popularitatea unei marci bune este rezultatul unui mesaj consistent, a eforturilor constante de comercializare, experientei pozitive si a infatisarii pozitive a companiei, consolidata de-a lungul anilor.

· Potentialii finantatori vor avea primul contact cu marca firmei tale, doar apoi urmand sa contacteze personalul firmei. Marca trebuie sa iti faca intelese nevoile si obiectivele filantropice. Doar apoi le vei putea cere suporterilor serviciile dorite. Ar trebui sa constituie o informatie despre ofertele companiei pentru cei care vor sa beneficieze de serviciile tale.

· O marca trebuie sa reprezinte comunicarea interna si externa a firmei. Asigura-te ca limbajul si atitudinea personalului oglindeste calitatea de marca si obiectivele. Marca trebuie sa apara pe toate materialele promovate de companie.

· Pregateste-te de reevaluari si, daca e nevoie, ia-o de la capat.
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu