Pavel Badea, confesiuni - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

vineri, 1 iulie 2011

Pavel Badea, confesiuni

Carolina: Care este amintirea cea mai frumoasă din timpul vieții de fotbalist?

Pavel Badea: Sunt multe amintiri plăcute pe care le-am avut de-a lungul carierei mele sportive. Una ar fi cea legată de momentul când am câștigat cupa și campionatul cu Universitatea Craiova, în 1991, o perioadă frumoasă a vieții mele de sportiv, o perioadă care mi-a adus satisfacții mai mult morale decât materiale, însă mi-au rămas amintirile acelor clipe.



Carolina: Crezi că cei doi băieți ai tăi au calități pentru a deveni fotbaliști?

P.B.: Fiul cel mare, Iulian are 16 ani, practică tenisul de câmp. Cel mic, Pavel are cinci ani și este prea mic ca să pot să-mi dau cu părerea despre calitățile lui sportive. Important este să fie sănătoși și în viață vor reuși tot ceea ce și-au propus, dacă sunt consecvenți.




Carolina: Dacă ar trebui să-i mulțumești soției tale pentru ceva, pentru ce i-ai mulțumi?

P.B.: I-aș mulțumi în primul rând pentru că mi-a dăruit doi copii frumoși și sănătoși, pentru că a stat alături de mine în momentele nu tocmai plăcute ale carierei mele când eram departe de familie, eram în luptă directă cu contracandidații mei, pentru că a fost mereu alături de mine.



Carolina: Fotbaliștii au rareori o viață de familie solidă. Tu cum ai reușit?

P.B.: Am avut o viață de familie ordonată și probabil din această cauză am rezistat în fotbal până la o vârstă destul de înaintată. Viața de familie mi-a dat posibilitatea să mă ordonez din punct de vedere al vieții sportive, să pot să joc mai mult, implicit să și câștig mai mult din puct de vedere financiar.



Carolina: De ce ai intrat în politică?

P.B.: Politica este o modalitate prin care eu cred că pot să schimb o mică parte din ceea ce cred că înseamnă mentalitatea în societatea noastră. După 10 ani petrecuți în străinătate, cred că experiența pe care am acumulat-o acolo ar fi benefică să fie împărtășită și celor din orașul nostru. Ar fi păcat să nu profităm de cei care vin cu o altă mentalitate de afară, pentru că se știe că în continuare zona balcanilor are o mentalitate care de multe ori nu se ridică la nivelul mentalității occidentale.



Carolina: Ți-ai anunțat candidatura la fotoliul de primar al orașului Craiova. Care ar fi primul lucru pe care l-ai schimba dacă devii primar?

P.B.: Sunt multe lucruri de schimbat în oraș. Mă deranjează în primul rând lipsa unui bazin de înot acoperit în orașul nostru. Infrastructura rutieră este mult sub așteptări, lipsa locurilor de joacă pentru copii, lipsa unei săli polivalente. Avem peste 40.000 de copii și nu le oferim nimic. Un pasaj care să înceapă din Calea Severinului până la podul de la Electro ar fi mai util, după părerea mea, decât pasajul acesta de câteva sute de metri care se constru-iește acum și care rezolvă problema cu traficul din intersecția de la Jiu, dar o complică la Universitate. Cel puțin, așa ar fi făcut japonezii.



Carolina: Ești de acord cu accesarea fondurilor europene pentru modernizarea orașului?

P.B.: Aș accesa fonduri europene pentru demararea constucției unei parcări subterane la Teatrul Național, având în vedere lipsa acută de parcări din oraș. Este groaznic să parcurgi centrul orasului la o oră de vârf. Cred că asta îi preocupă pe craioveni acum, nu parcurile și fântânile cântătoare.




Carolina: Ești directorul Clubului Sportiv Universitatea Craiova, un club cu 14 secții. Care domeniu sportiv a adus cele mai multe satisfacții clubului?

P.B.: În ultimii ani, orientarea sportivă este o secție care deși nu are notorietea și publicitatea pe care o are fotbalul, a adus cele mai multe puncte clubului. O avem pe Loredana Iordăchioiu la scrimă care ne-a adus multe medalii, pe Andra Anghel, vicecampioană la orientare, pe Zincă Ionuț tot la orientare, care este un sportiv de mare performan-ță, și lista ar putea continua. Imaginea clubului s-a înbunătățit mult datorită acestor sportivi.



Carolina: Ce apreciezi la o femeie? Ce îți displace?

P.B.: Pentru mine important este modul cum gândește, viziunea pe care o are despre viață. Aspectul exterior nu este de neglijat. Lipsa de feminitate și apsectul neîngrijit îmi displac cel mai mult la o femeie.



Carolina: Un mesaj pentru cititoarele Carolina?

P.B.: Să fie sănătoase și frumoase pentru cei care le iubesc și să fie puternice.

sursa:http://www.revistacarolina.ro/articol-897~pavel-badea-confesiuni


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages