PROBLEME!Sexy-Braileanca speriata de moarte

 Când vine vorba despre poliţişti, Florina Mihăilă, alias Sexy-Brăileanca, pare să atragă problemele ca un magnet. 

După ce a fost luată peste picior de oamenii legii chiar în oraşul natal, acum vedeta XXX a tras o sperietură soră cu moartea şi în Elveţia, unde a fost oprită de aceştia. 

„Au văzut maşina cu numere de România şi au venit spre noi patru gabori. Au ţipat la noi, ne-au controlat peste tot, ca pe nişte infractoare. Mie mi-au deschis portofelul, aveam vreo 2.000 de euro la mine şi au zis «uau». Ne-au dus la secţie şi ne-au luat amprente. Am început să plâng, tremuram toată. Noroc că aveam acte de Elveţia, că sigur îmi luau banii. Mă rugam întruna şi mă închinam, mă speriasem foarte rău. Eu ţipam la ei şi ei îmi ziceau să tac, că nu am voie să vorbesc. Se uita lumea la noi ca la circ. Au făcut intenţionat, ca să ne umilească, văzând că suntem românce”, a povestit vedeta pentru Cancan.
Reacții:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu