PROBLEME!Sexy-Braileanca speriata de moarte - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

duminică, 4 decembrie 2011

PROBLEME!Sexy-Braileanca speriata de moarte

 Când vine vorba despre poliÅ£iÅŸti, Florina Mihăilă, alias Sexy-Brăileanca, pare să atragă problemele ca un magnet. 

După ce a fost luată peste picior de oamenii legii chiar în oraÅŸul natal, acum vedeta XXX a tras o sperietură soră cu moartea ÅŸi în ElveÅ£ia, unde a fost oprită de aceÅŸtia. 

„Au văzut maÅŸina cu numere de România ÅŸi au venit spre noi patru gabori. Au Å£ipat la noi, ne-au controlat peste tot, ca pe niÅŸte infractoare. Mie mi-au deschis portofelul, aveam vreo 2.000 de euro la mine ÅŸi au zis «uau». Ne-au dus la secÅ£ie ÅŸi ne-au luat amprente. Am început să plâng, tremuram toată. Noroc că aveam acte de ElveÅ£ia, că sigur îmi luau banii. Mă rugam întruna ÅŸi mă închinam, mă speriasem foarte rău. Eu Å£ipam la ei ÅŸi ei îmi ziceau să tac, că nu am voie să vorbesc. Se uita lumea la noi ca la circ. Au făcut intenÅ£ionat, ca să ne umilească, văzând că suntem românce”, a povestit vedeta pentru Cancan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages