Vernisaj, expozitie de pictura - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

vineri, 16 ianuarie 2015

Vernisaj, expozitie de pictura

In aceasta seara Xaara Novack
tanara talentata si-a lansat prima ei
expozitie de pictura.


In aceasta seara artista Xaara Novack si-a lansat prima ei expozitie de pictura, la Casa de Cultura Traian Demetrescu din Craiova.

Am avut ocazia ca in aceasta seara sa particip la prima expozitie de pictura organizata de catre o foarte buna prietena si colega bloggerita Xaara Novack, organizat la Casa de Cultura Traian Demetrescu, unde si-a expus o parte din lucrarile personale. O expozitie cu multe lucrari diversificate, portrete, picturi in acuarela, dar si in ulei.

Expozitia a inceput in jurul orei 18.00, iar eu normal am facut-o iar de oaie, prin faptul ca am plecat la vanatoare fara pusca, adica aparatul foto, asa ca dupa ceva timp am fost la expozitie in calitate de vizitator si e misto, dar tot mai bine este in spatele aparatului.

Daimon-eidon asa cum a numit Xaara Novack, expozitia de pictura, a avut si sustinerea din partea blogosferei Craiovene, nominalizatii care au venit sa o sustina pe Picasso, sunt urmatorii: Sergiu, Daniel, Kinga, Ianolia, Doamna Mirela, Madalina, Stefy, s.a, daca am omis pe cineva imi cer scuze.

Dupa ce le-am tot dat tarcoale picturilor realizate de catre Xaara, mi-au atras atentia, au fost doua portrete, daca am retinut numele bine pe unul din ele era numit "Femeie Buna", unde dupa legenda care era atasata sub pictura, era chiar matusa ei pentru care are doar cuvinte de lauda, "O femeie puternica", iar cel de al doilea portret este vorba despre "ochiul atotvazator".

A urmat o prezentare a expozitiei, de catre Xaara, Cosmin Dragoste Directorul de la Casa de Cultura Traian Demetrescu, Roberta Ionescu si Gheorghe Ciuchete.

La final am felicitat-o pe tanara debutanta, dupa care am facut poze de grup.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages