Cu americanii la masa - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

miercuri, 4 martie 2015

Cu americanii la masa

ScrapBooking de 8 Martie
si voie buna cu americanii

Ieri pot spune ca am avut o zii plina, pentru inceput am mers la sedinta bloggerilor, la Casa de Cultura Traian Demetrescu unde unii colegi bloggeri s-au intrecut intre ei si intre ei insisi la domeniul creativitate.
Alaturi de initiatoarea ScrapBooking, Veronica Svanström, mai multi bloggeri si-au dat ieri intalnire la Casa de Cultura Traian Demetrescu pentru a isi face propriile felicitari de 8 Martie pentru mamici, sotii, amante, prietene, colege. Eu am ales sa fiu cel dupa margine si am stat sa fac poze in timp ce ei isi stoarca creativitatea.



Pentru multi ora de scrapbooking, le-a adus aminte de ora de atelier din scoala generala in care, trebuia sa iti pui creativitatea in actiune pentru a impresiona pe doamna invatatoare si sa obtii cea mai buna nota.

Daniel Botea a dat dovada maxima de creativitate, daca a vazut ca nu tine gluma cu literele, a inceput sa foloseasca si conturul literelor pentru a reusi sa scrie 8 Martie pe ambele felicitari.

Dupa ce toti si-au facut felicitarile de 8 Martie si au facut o mica expozitie cu creatiile lor, Razvan Damian Irimescu, a spus stop joc, v-ati distrat ati ras, acum hai sa si muncim si uite asa al nostru Big Brother ne-a afisat statisticile pana acum sa vedem evolutiile si scaderile unor bloguri in urma experimentelor sociale pe care am inceput sa le facem incepand cu o luna in urma.


Dupa atata creativitate si creiere incinse de la scrapbooking si proiecte blogoslovite eu impruna cu Sandra, Edi si Ianolia am mers sa ne respectam ca vorba aia daca noi nu ne respectam atunci cine, am mers la Carul cu Flori unde ne-am intalnit cu cativa prieteni soldati din America, am vorbit, am ras, am glumit, am mancat fiecare ce i-a poftit inima, eu impreuna cu Sandra, am iesit si la joc, ca vorba aia doar de asta canta lautarii sa se simta bine mesenii.
Noaptea a fost luuunga dupa ce am facut schimb de replici, de experiente cu americanii, noi 4 care am speriat Vestul am mai ramas la inca un rand de bere dupa care am plecat asa agale spre casa... da corect spre casa pentru ca s-a nimerit unul sa faca magazin in drumul nostru si atat ne-a trebuit ca am intrat in el si am mai cumparat bere, sa avem ce bea cand ajungem acasa.

MULTUMIM  SANDRA PENTRU GAZDUIRE SI NE CEREM SCUZE PENTRU DERANJ... PANA DATA VIITOARE :p

Lista cu vinovatii:

Cydonia SANDRA
Yuki Arashi (Kinga)
Mirela COMAN
Veronica Svanström


2 comentarii:

  1. Multumim pentru impresii si fotografii, Costinel!
    Dar sa stii ca la scrapbooking nimeni nu-si stoarce creierul, din contra, se relaxeaza ;).

    RăspundețiȘtergere

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages