Un LUX care nu Costa - Stirile pe blog

Stirile pe blog

Vorbe.Fapte

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

miercuri, 4 martie 2015

Un LUX care nu Costa

Un lux pe care tinerii
nu si-l pot permite

Provocarea venita din partea celor de la super-blog, a venit ca o manusa sa vorbesc despre servicii financiare, culmea primul meu loc de munca a fost in domeniul asigurarilor, mai exact in 2009 m-am angajat la o companie de brokeraj avand ca domeniu de activitate asigurari de viata, pensii private, pensii facultative.
Desii sunt asa de vorbaret ca nici nu iti dai seama ca sunt prin preajma cel mai mult mi-a placut sa lucrez in domeniul vanzarilor directe si am ales nu cel mai greu, dar destul de greu pentru ca practic in asigurari vinzi cuvinte nu vinzi ceva palpabil si sigur, una este sa vinzi unui om un televizor pe care il vede isi poate da seama cu usurinta ceea ce ii recomanzi si alta este sa vinzi cifre pe hartie.

In 2010 compania respectiva a fost cumparata de catre alta companie moment in care toata agentia am migrat care pe unde a apucat, eu am ales impreuna cu o parte din colegii la vremea aceea sa ne indreptam catre alta companie de asigurari de viata si pensii private, pentru ca o vedeam ca pe un brand puternic si stabil. 

De aceasta data ne mai fiind chiar novice am aplicat pentru functia de unit-manager, functie care mi-a fost acceptata de catre conducerea de la vremea respectiva. Mi-a placut acea perioada si pot spune ca am invatat multe lucruri care astazi imi sunt de folos, in primul rand am invatat sa fiu mai tolerant, sa fiu mai sigur pe ceea ce fac.

M-ar incanta ideea de a obtine o franciza AVBS Credit, dintr-un simplu motiv o paleta larga de servicii financiare,  credit, credit bancar, credit cu dobândă fixă, credit cu garanÈ›ie, credit fără garanÈ›ie, credit în lei, credit în valută, credit nevoi personale, credit ipotecar, refinanÈ›are, prima casă, card credit, credit IMM, companie de brokeraj, broker credite bancare, companie de brokeraj credite bancare, domeniul financiar bancar.


Avantajul de a folosi o franciza este odata numele care deja este facut cunoscut, deci nu mai ai nevoie de prea multa implicare in promovarea brandului, ai sustinerea AVBS Credit oferindu-ti tot sprijinul de care ai nevoie pentru ca afacerea ta in domeniul financiar sa mearga ca pe roate. Nu asi opta pentru a deschide o afacere de tip financiar de la zero, pentru ca odata trebuie sa investesti multi bani in a iti promova afacerea, trebuie sa investesti mult timp in a iti forma un portofoliu si tot odata sa iti reziste portofoliul de clienti, asa prin franciza ai totul de a gata nu ai nevoie doar de un spatiu unde sa iti desfasori activitatea de broker.

Nu stiu daca este ceva nou sau vechi, insa daca asi avea franciza AVBS Credit as incheia un contract de colaborare cu Facultatea de Economie si Administrare a Afacerilor  pentru ca stundentii sa aiba posibilitatea unde sa isi faca practica in domeniul financiar, oferindu-le tot odata cu terminarea studiilor superioare un loc de munca sigur. Atunci ar fii castig din toate partile, eu ca franciza AVBS Credit mereu voi dezvolta afacerea oferind locuri noi de munca, iar tinerii studenti s-ar alege cu un loc de munca direct din bancile facultatilor.

Cred ca primul lucru sa iti poti tine o franciza in picioare ai nevoie de taria de caracter si sa cauti mereu nu reusitele ci esecurile pentru a stii unde sa indrepti. Chiar daca multi alearga dupa succes si asta e bine, la fel multi din antreprenori uita sa urmareasca si esecurile, cu timpul afectand afacerea pentru ca nu vei stii ce anume ti-a afectat afacerea desi ea teoretic este in castig.

Pe langa bani atunci cand iti deschizi propria afacere, trebuie sa stii in ce te bagi, degeaba ai bani sa iti deschizi propria afacere daca nu ai viziunea viitorului si aici nu ma refer la 1 an, ma refer la termen de minim 6 ani de zile, o afacere se maturizeaza abea din anul 4 asa ca atunci cand te arunci in a iti deschide o afacere trebuie sa gandesti pe minim 4 ani daca nu vrei ca intr-un an de zile sa fi deja somer.

Nu cred ca ar trebui sa existe notiunea de sef intr-o companie, cuvantul cel mai potrivit ar fi de lider, diferenta dintre un sef si un lider e maare, un sef sta mereu sa dea ordine si cam atat, in schimb un lider ia hamurile in maini si arata angajatilor cum si ce au de facut. Un lider trebuie sa fie asa ca un profesor care te invata sa mergi cu bicicleta iti arata cum te sustine sa nu cazi, daca ai cazut sa iti intinda o mana de ajutor nu sa inceapa cu reprosuri pentru ca atunci vei fi un caz pierdut si adio sa mai faci ceva bun.

Sunt convins ca in momentul in care voi deschide franciza AVBS Credit va venii si succesul, succesul vine in momentul in care iti dedici mai bine din 90% din timp acelei activitati, oferind clientilor solutii si eliminand notiunea de vanzare, pentru ca un consultant financiar nu vinde nimic, el ofera soluti pliate pe nevoile clientilor incercand sa fi prietenos in limita bunului simt cu clientii.

Pentru a imi promova propriul sediu AVBS Credit si franciza asi apela cu incredere la toate sursele de promovare pe retelele de socializare, asi apela la blogosfera craioveana pentru a ma putea promova, asi investii in promovare pe motoarele de cautare, asi imparti pliante si asi merge pe recomandarile clientilor.






2 comentarii:

  1. Citat de la tine ''Un lux pe care tinerii nu si-l pot permite'', ba cred ca si-l pot permite daca au experienta in domeniul financiar bancar si-si doresc foarte mult sa evoleze! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. depinde din ce unghi privim, eu unul am primit multe raspunsuri negative atunci cand am vrut sa ma angajez, deci cum vrei un elev, student sa capete experienta intr-un domeniu daca angajatorii nu ii accepta?

      Ștergere

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages